تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش، در پایش صورت گرفته از 115 نهاد و دستگاه برگزار کننده مسابقات قرآنی در سطح کشور توسط ستاد عالی مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ، ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از نهادهای برتر در برگزاری مسابقات قرآن کریم انتخاب شد.

در این آیین که امروز در محل سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و عبدالهادی فقهی‌زاده؛ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی کثیری از مسئولان و صاحب نظران و فعالان جامعه قرآنی،برگزار گردید از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بعنوان نماینده ارتش لوح تقدیر این سازمان را دریافت نمود و همچنین از امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و نیز سرهنگ دوم میدانی مدیر قرآن و عترت ونماز ارتش نیز با اهدای هدایایی تقدیر گردید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ دو شنبه 23 بهمن 1396 ] [ 21:38 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 578
بازدید هفته : 1112
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 85310
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->